Retourneren


Mag ik producten retourneren?
Je hebt bij ons de mogelijkheid om je bestelling geheel of deels terug te sturen, mits dit binnen 2 weken na ontvangst gebeurt. Zorg er dan voor dat je de producten ongebruikt, ongeopend, onbeschadigd en in de originele verpakking terug stuurt. (Beschadigde of gebruikte producten worden ook niet in behandeling genomen.) 

Meld je retour altijd eerst aan per mail, salonproof@gmail.com Vermeld in de mail: Naam, factuurnummer, het product dat je graag retour wilt sturen en de reden van de retourzending. 

Na het ontvangen van een bevestiging mag je het naar onderstaande adres versturen. 

Salon proof retour:
A ge water 2 
6451 CD Schinveld
 

Retourzendingen zijn altijd voor eigen rekening, bewaar je verzendbewijs totdat we deze hebben verwerkt. Zonder verzendbewijs met bijbehorende track&trace code wordt er niet gezocht naar de vermiste retourzending. 

We verwerken jouw retour binnen 2 weken na ontvangst. De terugbetaling wordt gestort op dezelfde rekening waar de bestelling mee is voldaan.

Is er iets mis gegaan met jouw bestelling? Hier kunnen we samen een oplossing voor vinden. Neem contact met ons op via: salonproof@gmail.com , met de klacht en waarmee wij je verder kunnen helpen. 

Deze website maakt gebruik van cookies om jou te verzekeren van de beste gebruikservaring op deze website.